Mercedes Celeste serà la portaveu del PP a Cort
La regidora electa del PP, Mercedes Celeste, serà la nova portaveu del PP a l'Ajuntament de Palma després que, Mateu Isern, renunciés a la seva acta com a regidor en el Consistori i que el número dos Julio Martínez no hagi acceptat la dedicació exclusiva que el càrrec requereix.
Segons han informat fonts pròximes del partit, qualsevol dels sis primers de la llista podia encarregar-se de liderar l'oposició en Cort, per la qual cosa Celeste en estar entre aquests sis primers podrà ser la nova portaveu.
Cal recordar que Isern va atribuir la seva renúncia a «decisions del partit» i a causes d'edat, ja que va dir que «acabava de complir 60 anys» i de tota manera, «no seria el candidat a les eleccions del 23», per la qual cosa va preferir «donar el relleu a persones amb recorregut».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Més que la portaveu serà segurament la porta-lios. I que be que s'hi està a Mallorca sense fotre res i amb una bona trona.
"La voz de su amo", Bauzá. Sí, la recordam. Algú no?