Armengol participa a la festivitat de la patrona de la Guàrdia Civil
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha participat aquest dilluns en els actes de celebració que duu a terme la Guàrdia Civil en el marc de la festivitat de la seva patrona, la Verge del Pilar.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Volia escriure "A mes li convé més abandonar el Govern".
Volia escriure " A MES li convé mes deixar-los tots sols.." Puntuin el que vulguin, però abans no s'entenia massa.
Jo crec que si el PSIB continua " fent coses de fatxes", o s'equivoca molt en les seves decisions i no vol escoltar, li convé més abandonar el Govern i deixar-los tots sols aquest mig any que falta per les eleccións, que no continuar a l'Executiu, agafant fama de fluixos i de titelles dels socialistes i perdent, almeys aparentment, la seva essència.
Paramilitar? Ocupar las calles? En todo caso la guardia civil es militar y el ejercito no va a ocupar nada el dia 12, ya que tiene el derecho y muy legitimo a desfilar en una festividad.