Manacor nomena fills il·lustres Guillem d'Efak i Miquel Brunet i predilectes Maria Antònia Oliver i Antoni Parera
Aquest dissabte, 15 de setembre, l’Ajuntament de Manacor nomenarà fills Il·lustres el poeta, cantant i rapsode Guillem d’Efak; i el pintor Miquel Brunet. A més, el consistori nomenarà fills predilectes l’escriptora Maria Antònia Oliver i el músic i compositor Antoni Parera Fons.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hahahaha 20 hores, ego te absolvo.........
Que passa en la censura, sense possar cap insult, només fent una crítica al PP per haver castellenitzat el premis de Sant Sebastiá cuan ells manvaven, no és pot publicar?? O és per dir que hem d'honorar els "nostros" representants de la cultura de les illes, i personatges populars d'aquí i que els devem reconaixament, SIAU QUI SOU MALLORQUINS. Salut i República, Països Catalans. (escardapenyes)
Bona notícia, ja era hora, honorem i güardem els "nostros" personatges culturals i populars, i la nostra cultura, que no és petita per un arxipèlag no mol gran. En quedan mols esperant reconeixament, al poble, als ajuntaments, al Consell, al Govern etc. Ja sabem que als "PPopulars" tot aixó l'importave un rave, i més si no eran de les sevas ideas.Ja recordareu com canviaren els Premis San Sebastiá en castellá. Salut i República Països catalans.