Els assistents al 9è aniversari del Casal Popular Voltor Negre que es desenvolupava a la plaça del Bisbe Berenguer de Palou, més coneguda popularment com la plaça dels patins de Palma, han quedat perplexos en veure com una furgoneta i tres cotxes de la Policia Local de Palma han comparegut i han retirat algunes de les pancartes que formaven part de l'ambientació de l'acte.
La Policia va retirar les pancartes a favor dels presos polítics a petició de Jorge Campos
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Com ja he dit abans, pens que la fabulosa idea va ser de n'Ankelita, ho sospit des del dia que la vaig veure a la festa de l'Estandard amb la bandereta al coll.
no hem de menester cap policia autonómica.La autonomía que ens cal es la de portugal.
I el màster de democràcia, es veu que no interessa a cap dels politics 155eros i aporellistas. Al menys a la URJC no crec pas que l'imparteixin. I aixó que es pot treure sense ni presentar-s'hi...i fins i tot el deuen enviar a casa.
Necessitam urgentment una policia autonòmica, que detingui a TOTS els delinquets i protegesqui a tots els ciutadans, sense fer discriminacions per ideologia. I que qualcú li faci entendre a aquest tal Jorge Campos, que ell no és més que els altres, que no té més drets que els damés, i Mallorca no és seva.
I que no governa el PSOE, ara? Ben mirat el PSOE sempre governa, amb el supots d'uns i altres.
?????, I aquest Sr.qui és per manar a sa policia retirar pancartes d´un lloc públic?