Aquest divendres el president del partit espanyolista de nova creació Actúa Baleares, Jorge Campos, ha presentat una nova denúncia davant la Fiscalia de les Balears contra el raper mallorquí Josep Miquel Arenas, Valtonyc.
Campos, aficionat a perseguir judicialment aquells qui no pensen com ell, ja va denunciar Valtonyc per les lletres de les seves cançons i és el causant de la pena de presó de 3 anys i mig de Valtonyc per injúries a la Corona, amenaces i enaltiment al terrorisme.
Aquesta nova denúncia que anuncien la fan a partir d'un vídeo de Valtonyc en un concert penjat a la plataforma Vimeo. Campos assegura que ha tengut coneixement que en aquest concert Valtonyc «va animar la multitud congregada a matar un puto Guàrdia Civil».
Així, Jorge Campos ha declarat després de presentar la denúncia: «El raper incideix en aquest tipus de conducta en sentir el suport del Govern balear, la Generalitat de Catalunya, polítics dels partits independentistes com MÉS, ERC, o d'extrema esquerra com Podem. Haurien de demanar disculpes i rectificar per donar suport a aquest delinqüent».
I ha afegit: «Em deman si el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, continuarà opinant que el que diu aquest raper, que ha d'ingressar a la presó abans del pròxim dia 25 pels delictes d'enaltiment del terrorisme, humiliació a les víctimes i amenaces de mort, només és una qüestió de mal gust».
17 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
He de dir que no me pareix precisament be que Valtònic animi a tal cosa (i no era part d'una cançó, no, tot i que també és comprensible que algú acorralat i fins els nassos d'injustícia reaccioni de formes poc elegants). Però no me pareix bé que el sedàs sigui diferent per uns que pels altres. Ja heu vist en Reverte i en Sabina parlant de que ens haurien d'haver exterminat el segle XVIII i animant subtilment a fer-ho? https://www.youtube.com/watch?v=JwZPuD34j6U Korke Campos, perquè no els denúncies també, tu que t'agrada fer aquestes feines? Ah, i deixau de relacionar-lo amb l'independentisme, que Valtònic, justament, no és independentista.
Deplorabe que un medio defienda a este personaje y no le recrimine por sus palabras
Tot cas seria Balearii, genitiu ( d’on prové “gentilici”). Aquests gonelles tant cults!! PD.: Els romans no feien servir la paraula Balear, sinó Maior Insulae ( Pollentia , per Mallorca ) !! Aprèn gonellot!!!!
Aquest Campos està obsedit amb en Valtònyc. A veure si serà que n'està enamorat i li fa vergonya dir-ho.
Jo que pensava que avegonyits per defensarlo. Al menys estarien calladets. Ni aixi.
La culpa de tot la te Campos perquè si no hagués denunciat Valtonyc ningú el coneixeria, ell és el que li ha donat popularitat.
I aquells dos que bravejaven de que ".. les hemos destrozado el sistema sanitario" no els denuncia????
Antes de opinar apoyando al sujeto habria que ver el video, donde esta mas claro que el agua la denuncia del personaje en concreto.
Animo Jorge...
O sigui, aquest tal Campos, que pareix que esta obssessionat amb Valtonyc, va mirant un per un tots els videos de les seves actuacions, per denunciar tot el que li sembla objecte de denúncia, tot com a vejança perque les Balears no son terra castellana. És això normal? I com així no fa el mateix amb tots els de la ultra dreta, que es dediquen a penjar animalades a tots els racons d'Internet? És normal que un home en edat de produïr pugui tenir tan de temps, per dedicar-se a aquestes ocupacions? Tal vegada li hauriem de donar a tastar la seva medicina, mirant tot el que ha deixat gravat o escrit i segur que trobarem mes d'una frase denunciable. El nostre poble no es mereix tenir un assejament constant per culpa d'un element que ens vol fer forasters i ens castiga per no ser-ho.