Palma aposta per la promoció del producte gastronòmic a Fitur
El batle de Palma, Antoni Noguera, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han presentat avui matí a la premsa especialitzada, mitjans estatals i de les illes desplaçats a Fitur la nova estratègia turística, centrada en el turisme cosmopolita i en el producte gastronòmic com a valors essencials per a la potenciació de la temporada mitjana i baixa. A l’acte hi ha assistit també el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.