La Fundación Nacional Círculo Balear es dissol en el que és el reconeixement explícit del fracàs de la seva proposta.
En una circular interna, el president de l'entitat, Jorge Campos reconeix que l'entitat no pot arribar més lluny del que ho ha fet i informa que estudiaran la possibilitat de crear un nou partit polític.
El Círculo Balear va començar, ara fa devuit anys, com una associació amb l'objectiu de defensar la supremacia del castellà damunt la llengua pròpia de les Illes Balears, impulsat pel matrimoni català Montserrat Amat – Jorge Campos. Després d'anys d'encadenar fracassos, malgrat el suport que reberen del Govern presidit per Jaume Matas, del qual el mateix Campos en va formar part, i posteriorment, pel presidit per José Ramón Bauzá. Arran de la constatació del poc seguiment que tenien les iniciatives i propostes, l'associació es va convertir en 'fundación nacional' per poder obtenir finançament del govern de l'Estat i d'altres governs autonòmics, com el de Madrid, presidit per Esperanza Aguirre.
Ni així ha aconseguit fer forat en una societat mallorquina que ha evolucionat en sentit contrari al que hauria volgut el matrimoni impulsor del Círculo.
24 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Adeu pudent i que et vagi molt malament!!!!
Han durat molt!!!
Potser sa feina que feien ja la fan es grans partits i amb més efectivitat
HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HE, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HI, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HO, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU, HU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manoletin:el dictador galaico-mesetario encara era viu,i a mallorca ja gaudíem dels castellers,per exemple.
Mai podran robar-nos la nostra mallorquinitat, que és pura catalanitat illenca.
Fora gonelles feixistes de Mallorca! No vos volem aquí i la societat vos ho ha mostrat! La part negativa d'aquesta notícia és que fins que formen un nou partit destinat al fracàs, el senyor Jorge Campos tendrà molt de temps lliure per denunciar arbitràriament a tots aquells qui no pensen com ell. ARRUIX CAMPOS! Ves-te'n a Espanya!
És una mala notícia. Perdem un instrument fabulós de creació de consciència nacional catalana. Potser s'han adonat que només fabriquen indepes i que el mallorquinisme líquid de MES es molt més efectiu per evitar l'augment del sobiranisme. El govern autonomista que tenim que només es preocupa per gestionar la misseria amb complicitat amb hotelers i poder fàctics, ràpid a l'hora d'afavorir economicament els pròxims i lent alhora de fer país. No fa falta cap circulo si tanmateix qui governa ens fa fer voltes a l'autonomia. són més efectius per España Biel Barceló i Fina Santiago que Jorge Campos i JR Bauzá
Molt d'odi en els comentaris
Consumatum est