Noves Generacions del PP a les Balears ha qualificat d'«antipedagògica, sectària i profundament absurda» una enquesta de la Comissió de Normalització Lingüística de l'IES Casesnoves d'Inca.
NNGG del PP carrega contra un IES d'Inca per usar el terme Països Catalans a una enquesta
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El terme català està mal emprat. Podrian esser catalans Madrid, Toledo, i en general els països castellans. Segur que no són catalans: Balears, Pitiüsas, València, Múrcia, Andalusia Oriental, Galicia, Nord de Portugal, Canàrias.
Lladren? Idò cavalcam
Ens agradi o no, podem dir que estem en un país que es diu Espanya, en un lloc hispanoparlant, en un lloc dels països catalans, etc. No ens hem d'asustar per tot això.
Jo també vaig néixer als Països Catalans. I també a Mallirca.
Som en Carrasclet catalá de mallorca, nascut a n'es Plá, i en molta d'honrra i a n'es meu poble" EMIGRANTE" te dirían : qui ets tú ? d'on vens ? d'on te diven? qui és tonpare ? i si no saps contestar, diran, és un foraster, i no ho diven com un insult, si has nascut aquí i no saps que és ser mallorquí, que pputes pprediques, ¡ au ! per avall, ets com un peix dins es rostoi.
Jo vaig néixer els països catalans, a Mallorca per ser més exacte!
Doncs a mi, no tinc cap dubte que visc en un lloc que forma part dels Països Catalans...que hi ha de dolent en això?
Petitons oh
¿Donde ha nacido ud? ¿En los países catalanes o en España?
Si quan es repeteixen les inicials d'organitzacións, paísos, ,sindicats, ordres religioses i qualsevol altre grup humà, és per denominar-les en plural, NNGG deu voler dir Ninís Gonelles. O no?