Gijón: «Crec absolutament en la innocència de Rodríguez»
El diputat del PP Álvaro Gijón ha assenyalat aquest dimecres que creu «absolutament en la innocència de l'expresident de la Junta Territorial del PP de Palma, José María Rodríguez», qui declararà aquest divendres en qualitat d'investigat davant el jutge d'Instrucció número 12, Manuel Penalva, per la presumpta vinculació amb la trama de corrupció dins la Policia Local de Palma en forma d'extorsions i amenaces a empresaris turístics amb el coneixement d'alts càrrecs polítics.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
a n,aquesta foto,sembla com del opus,igualet que un altre consejal del pp de palma,má dreta de na catalineta.
Para los pancas esto del Pp es corrucion (que lo es!) pero lo de Pujol es una conspiracion... se puede ser mas corto?
És difícil trobar els membres de la màfia, això passa per a tot. També passarà amb J.M. Rodríguez, sap com desfer-se'n de tots els seus embulls, sap com amagar proves, sigui com sigui... Així actua la màfia.
Són tan innocents, que se pensarien que el premi de la grossa és el seu aguinaldo.
Que les contratin als dos per cantar el premi de lotería de Nadal, Eslunesiestoienmiiiii..despaaaatxoooooo!.
És molt innocent aquest Àlvaro Guijón. També creu que viu a Valladolid i que aquí som castellans. Existeix a una realitat paral.ella.
I jo tambe Álvaro,amb la inocencia d,ell i amb la tenva. Amb la inocencia de,n mates,i tambe amb la den barcenas. CAP DE FAVA.