La portaveu ha demanat al president del PP balear, Miquel Vidal, que «faci neteja i demani l'acta d'eurodiputada a Estaràs» perquè «un càrrec públic no pot tenir actuacions com aquestes a l'esquena» | Arxiu UH / Jaume Morey
23/03/16 0:00
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que Estaràs no sigui de fiar, no fa bons als de Podem de Balears.
I do penso que té raó la Sra. Camargo, Estaràs sota o al costat de Matas va fer moltes coses mal fetes i que als ciutadans de les Illes ens ha costa i ens costen molts diners. I per cert la Sra. Estaràs es va blindar com eurodiputada amb un sou mensual del que podria viure una família 6 mesos i crec que hauria de dimitir i retornar tot el que ens ha costat als illencs les seves males arts a l'hora de governar.
Que torni tots els doblers que va cobrar aquesta sangonera.
Per jo i per molts més, Podem la ha cag4da ben cag4da.
Na Camargo fa molta feina i tota mal feta. En aquest cas, seria millor que jugàs al Candy Crash, i se relaxàs, o que directament ja no anàs a fer feina.
Quina decepció! pensava que demanaria la dimissió del seu amic de Podem que s'embutxaca el 22% de les ajudes a investigació sense cap tipus de concurrència, com bé va dir en Jaume Font al Parlament. Però vaja, com dirien els podemitas, "consejos doy que para mi no tengo". Idò això.