Les Balears han rebut un total de 8,7 milions de turistes internacionals entre gener i agost de 2015, cosa que les converteix en la segona comunitat amb més quota d'arribades, amb un 18,5 per cent del mercat internacional, segons dades de l'Enquesta de Moviments Turístics en Frontera (Frontur) difosa pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Catalunya i les Balears, primera i segona receptores de turistes
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però que dius, Nin! La nostra cultura no atreu quasi ningú. Son les nostres plages, el nostre clima, el nostre alcohol barat i la tolerància de les nostres governants els qui atreuen tants de milions de turistes desitjosos de bauxes que als seus respectius països no poden realitzar.
El gruix dels astronòmics beneficis que genera el complex mafiós: TotxoFinancer/TurismePerSaturació/TraficantsD'il·legals, se'n van per engreixar un estat pestilent i corrupte que ens roba. En canvi, la brutícia, la massificació i la delinqüència, ens la mengem nosaltres amb patates. Independència!!!
Molta quantitat, pèssima qualitat. Soria, fes un favor a la societat i dimiteix ja!
Catalunya i les Balears les primeres en atraure turisme. Europa ja sap bé què ha d´escollir i perquè... . La nostra cultura és un pol d´atracció molt potent.
8.700.000 turistes internacionals a una mitja de 7 dies d´estància a 1€ per dia, surten més de 60 milions d´€. I això durant 8 mesos i sense contar els turistes espanyols.
Jo no entenc com a Espanya, si som els seus manenedors, mos tracten tan malament.
https://www.youtube.com/watch?t=5&v=k1Lcv1xofGA