El GOB acusa el Consell de Mallorca de continuar amb el “frau” de la importació de residus. Els ecologistes han considerat que l'arribada del primer gran carregament de fems a Palma procedents d'Itàlia ha generat “indignació ciutadana”, davant la mostra de la “política al servei de l'empresa privada i a costa del territori i de les persones”.
L'entitat ha denunciat que d'ençà que es va començar la importació de residus “s'han succeït les mentides, la manca de transparència i els escàndols vinculats al negoci del transport i la
incineració de residus”.
Els ecologistes, en aquest sentit, han ressaltat que des del Cosell continuen defensat “de manera vergonyosa i intolerable aquest negoci que permet a TIRME mantenir les 4 línies de la incineradora funcionant al màxim rendiment tot i els prejudicis que la incineració representa pel medi ambient i
per la salut”.
Importació
El GOB ha denunciat en reiterades ocasions públicament, que aquesta operació representa “un frau als ciutadans i ha anat destapant els vertaders interessos que s'amaguen darrere de la importació de residus”.
Alguns dels aspectes que, segons els ecologistes, cal recordar són “el xantatge de la tarifa” que els ciutadans i que els ciutadans “pagarem el tractament dels residus de fora amb els quals TIRME s'enriqueix”.
El GOB acusa al Consell de continuar amb el “frau” de la importació de residus
Palma28/02/15 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Lo que realment és importatnt és aconseguir treure la màfia PPera de TOTES les institucions. Esper que així sigui a les pròximes autonòmiques!
Jo avui ja m' he aturat de separar el fems pels reciclatge. La venta dels vidres, paper i envassos dóna beneficis al Consell Insular, beneficis que per altra banda no sabem on s' inverteixen, però que fíns ara evitava que es cremàssin una bona quantitat de residus. Com que ara. tanmateix impoten brutor de fora i l' aire serà més malsà que mai, no cal que enmagatzemem envassos i revistes velles a casa, per només donar beneficis a aquests pocavergones. Hi ha moltes més persones que també han començat aquesta protesta.