Creix la fatiga i indignació de les famílies de l'IES Sineu amb Educació
L'Apima critica la Conselleria per no resoldre els dèficits organitzatius, ignorar els problemes "reals", i mantenir la confiança en un director “incapaç” de gestionar un centre de les dimensions i complexitat del seu
Tensió a l'inici de curs amb devers 300 alumnes protestant pel 'caos' organitzatiu. | Antoni Pol
Sineu08/11/14 0:00
Els pares i mares d'alumnes de l'institut de Sineu mostren clars símptomes d'avançada fatiga i indignació, amb prou feines dos mesos després d'haver començat el curs.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jove: Per ventura estàs matriculat a Sineu, però estudiar, no estudies res de res. Esper que siguis l'únic dels estudiants de Sineu amb aquest nivell d'escriptura i de comprensió lectora. La "mare" (estranya, no?), és com en Rajoy, no veu la realitat i ho vol arreglar amb mentides. Quin interés pot tenir l'Amipa en "fer veure" que les coses no van bé??
Jo sóc mare d'una alumne de l'IES Sineu. No hem tingut cap problema amb els horaris, ni amb els llibres, i he parlat amb altres pares i diuen estar contents amb el centre. La setmana passada hi vaig anar per parlar amb la tutora de la meva filla i no me va semblar que hi hagues mes desorganització que anys passats. Hi ha molts de pares que se comencen a queixar de la directiva de l'amipa, que sembla molt interessada en fer veure que tot va malament i no és cert. A fer feina i a mirar envant!!
No se a que ve aixo, des de que mos van donar es horarias (un des majors problemes), jo ja no tenc cap probleme amb s'institut i direcció. Are esteim ben be i se queixen per queixarse casi casi. No te dite mentides, lo de qe mostrin signes continus de desconeixemant de sa legislacio edicativa, no en tenc ni idea i a mes potser es ben vera, pero jo estudi a sineu i estic ben be i ben comode.
Però Conselleria pensa que qualsevol en sap d'educació i pert tant qualsevol pot fer de director. Només quan ho toquen amb les mans i ho veuen d'aprop, saben que no tothom pot o sap fer-ho. Què espera aquest digitalitzt per fotre el camp?
Per alusions.... si el director anterior va dimitir fou ni més ni manco per pensar amb els alumnes i les famílies de l'IES, per fer palesa la lluita docent davant un projecte educatiu que ens volia imposar la "anticonselleria " d'educació que no era ni molt manco el que volia la comuinitat educativa de l'IES. El nou equip directiu no només s'ha vist incapaç de planificar i organitzar un inici de curs normal ( endemés és fruit de la imposició de la Conselleria, després de suspendre el procediemnt de selecció )sino que mostra signes continus de desconeixement de la legislació educativa i dels procediments administratius. Tota la comunitat ha mostrat el seu descontent, i tant el claustre com l'AMIPA li han demanat que ho deixi si realment li preocupa l'educació dels nostres alumnes..... A mi m'haguessin faltat cames!!!!
Què té això a veure amb l'Associació? Esper el teus brillants comentaris, sempre que no et distreguin de la teva feina a la NASA.
Idò t'haguessis apuntat a l'APIMA Llegeix, curtet. "Tensió a l'inici de curs amb devers 300 alumnes protestant pel 'caos' organitzatiu."
1. Totes les que tenen dos dits de seny 2. Per què vols firmes? 3. Qui ha ficat alumnes enlloc?
Cuantes families han protestat?. Teniu firmes?. Per que ficau alumnes p'enmig?