MÉS demana al batle de Marratxí que destitueixi el cap de Policia

TW
0

Els regidors del grup municipal de Més per Marratxí, Joan Francesc Canyelles i Miquel Rosselló, han exigit al batle del municipi, Tomeu Oliver (PP), la immediata destitució del cap de la Policia Local, Antonio Ledesma, per la seva «possible implicació» en la trama de corrupció de Calvià.

Notícies relacionades

El grup ha mostrat la seva preocupació per «un nou cas de corrupció que implica les institucions democràtiques» i explica que han demanat a la Batlia que actuï «en conseqüència» davant qualsevol indici d'actuació irregular.

En aquest sentit, a MÉS consideren que el cas és greu, en ser el cap de la Policia Local «un càrrec de confiança nomenat per l'equip de govern», quelcom que ja havien fet palès en anteriors declaracions, quan es començà a investigar la relació del cap de la Policia marratxinera amb la suposada trama corrupta de Calvià.