Establiment de records a una zona turística de Mallorca. | P.C./X.G.Z

TW
2

La Conselleria d'Economia i Competitivitat ha organitzat aquest dilluns la primera sessió de treball del "Souvenir LAB", un taller específic per definir cap a on ha d'anar l'estètica i el disseny dels records. La sessió vol donar a conèixer els comerciants la importància del disseny i el marxandatge visual per poder ser més competitius.

“És un projecte il·lusionant. Una forma de treballar diferent que permet unir esforços. Un projecte col·lectiu, en el que participin un sumatori de tendes, és millor que accions dutes a terme individualment”, ha assenyalat el conseller d'Economia i Competitivitat, Joaquín García.

Aquesta iniciativa s'engloba dins del Pla de Dinamització Comercial de Calvià. El projecte "Calvià is shopping!! An experience" és un programa integral de millora competitiva del comerç calvianer.

“Es tracta d'un projecte pilot que ha tingut molt bona acollida per part de tot el sector. És la primera vegada que aquest concepte s'inclou en un Pla de Dinamització Comercial i en funció de l'acollida que tingui tractarem de fer-ho extensiu a la resta de municipis”, ha destacat la directora general de Comerç i Empresa, Lourdes Cardona.

En aquesta primera sessió hi han participat tècnics de l'Institut d'Innovació Empresarial (IDI), experts en interiorisme, disseny gràfic; tècnics de l'Oficina de Comerç i Territori (PATECO) del Consell de Cambres Oficials de Comerç, Indústria i Navegació de la Comunitat Valenciana; i Gabriel Golomb i Jorge Isaurralde de Cartoon Juegos & Tatúm.

Amb les conclusions de les pròximes sessions s'elaborarà una guia de bones pràctiques amb consells de disseny per als souvenirs.