Ses Covetes esbucament
El batle veu “dubtes” en l’escrit de les Covetes, però l’acatarà
L’Ajuntament de Campos preveu recórrer la interlocutòria per “concretar alguns aspectes tècnics que no queden clars”
Palma/Campos17/11/12 0:00
El batle de Campos, Sebastià Sagreras (PP), fa comptes acatar la interlocutòria del Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJIB) que obliga el Consistori a esbucar els apartaments de les Covetes abans del 15 de maig de l'any que ve. Això no obstant, l'Ajuntament preveu presentar-hi un recurs, perquè l'escrit del jutge "planteja alguns dubtes tècnics que volem aclarir", va dir Sagreras, qui explicà que els tècnics encara estudien la interlocutòria. Amb tot, deixà clar que el recurs "no és per no haver d'esbucar els apartaments, sinó per concretar alguns aspectes tècnics".
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
15 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quines punyeteres ganes de enredar que tenen aquests politiquets que tenim. Aquest bon senyor de Campos diu que sap que han de esbucar emperò demanaran a l´Audiencia sobre alguns aspectes tècnics. Senyor batle de Campos: si sap que ha de esbucar esbuqui d´una vegada i no enredi més la troca. Guarda d´ineptes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alerta que no l'hagin d'indemmnitzar encara al Peixet/Peixot, que els PP (Peixets, Piris) de Campos no tenen manies, ni miraments. Jo no me'n fiaria un pel, bonjesuset meu.
Ton pare t'hi va col·locar perquè li arreglassis la mangarrufa de les Covetes i ara resultarà, paradoxes de la vida, que seràs tu, el fill, qui haurà d'esbucar els xalets.
Si voleu sortir de dubtes, basta que llegiu aquest paràgraf de la mateixa interlocutòria de la Sala: "Por consiguiente, la sentencia de la Sala nº 478/2007 tiene que ser ejecutada, tiene que ser ejecutada en sus propios términos y esa ejecución en sus propios términos se ha de traducir precisamente en la demolición de todo lo construido al amparo de la licencia municipal nº 59/92." Basta ja de comèdia; i no esperis a que sigui la Sala que te digui qui ha de pagar. No t'haguéssis presentat de batle si ara no tens ganes de tenir aquesta responsabilitat.
Jo l'he llegida la interlocutòria, i està claríssima. No necessit cap tècnic que me l'expliqui ni que faci interpretacions. Els magistrats han fet l'esforç de que així sigui. Altra cosa serà com ho farà l'Ajuntament per intentar que els promotors paguin l'enderroc i les taxes de residus, si és que ho han de pagar ells. Aquest tema NO ha estat encara debatut. Fins i tot, l'ajuntament podria reclamar la despesa via judicial, però ja fa molts anys que toca esbucar i és l'Ajuntament qui ha d'atorgar la llicència al projecte de demolició abans d'iniciar les obres.
Idò si el batle veu dubtes convé que les miri perquè si després esbucam, ja no hi ha remei. Bé, també se podrien tornar a construir un poc més moderns.
..i que te a veure que quan la sentencia de 2007 hi hagués un altre Govern? fa casi vint anys que hauria d'haver esbucat aquest desastre, si ara no te temps...doncs que corri, i que expliqui als campaners per que els ha costat un caramull de doblers aquesta capficada.
O sigui, que a Porto Cristo varen esbucar un pont que la majoria de la població volia malgrat les irregularitats en la seva construcció. Però les cases de ses Covetes, que sempre s'ha sabut que eran totalment il·legals, encara tindran la possibilitat de que no les esbuquin. Ja tens raó "A porgar fum": això és una COVA DE LLADRES
Ses Covetes hauria de canviar el nom i dir-se "Ses coves des lladres". Encara hi deuen amagar el botí?
i de Son Bosc se'n sap alguna cosa? per què deu ser que durant un temps surtia sovint sovint pel diaris i ara no es diu res?