TW
0

Els membres de la Plataforma pel tren del Llevant han expressat decepció per les conclusions extretes de la reunió mantinguda entre els batles de la comarca i el conseller d'Agricultura, Medi Ambient i Territori sobre el futur de la línia ferroviària de Manacor a Artà. Lamenten, així, que "en el curt esquema de la nostra comunitat el tren no hi entra. La via de Manacor-Artà-Cala Rajada no llueix com el Corredor Mediterrani ni permet al senyor Bauzá fer-se fotos amb glamur".

Quant a la tasca del conseller del ram, Gabriel Company, des de l'entitat ciutadana consideren que "s'ha après el discurs de memòria per carregar contra la gestió duita a terme fins ara, però ara governa vostè i el que ha de fer és fer la feina ben feta". Agafant el fil de la manca de recursos econòmics que esgrimeix el conseller, es demanen "d'on traurà els doblers per a l'equip de manteniment? I els doblers per indemnitzar les empreses adjudicatàries? I els doblers per arreglar la vergonya que tenim ara?".

Interessos

Des de la plataforma, també indiquen si "ara es reben pressions del sector del transport discrecional, dels taxistes i les empreses d'autocars" per no impulsar el tren, "no ha de ser cap tema de partit, sinó una inversió general que tothom ha de reivindicar on faci falta, perquè 443 milions ho justifiquen". També hi ha temps per criticar el batle de Manacor, Antoni Pastor (PP). L'associació afirma que "embulla fil amb els dels seu partit" i que "hauria de ser ell qui encapçalàs les concentracions perquè la via forroviària arribi a Manacor".