TW
2

La batlessa de Palma, Aina Calvo, va anunciar tot just ahir que Cort es personaria com a acusació particular en la causa per investigar la presumpta malversació de doblers públics a través de l'IMFOF per part d'alguns membres d'UM: l'operació Pícnic.

Notícies relacionades

Calvo va respondre així a les acusacions del PP mentre feia una visita al nou mercat del Camp Redó i va dir que seria la millor manera de defensar "l'honorabilitat" de l'Ajuntament, el principal perjudicat. A més, va dir que tan sols era "còmplice" de "la denúncia que va presentar l'equip de govern" a la Fiscalia i que ha servit per destapar tota la trama.
La batlessa també va dir que tornaria a votar a favor de contractar informadors ambientals, perquè res no la feia pensar en "la mala fe i la traïció" a Cort que amagava aquell expedient. "Som còmplice de la denúncia i de la ruptura d'un pacte abans que poguéssim imaginar tot això que ens venia al damunt", va afegir, amb referència a l'expulsió d'UM de l'Ajuntament.

A més, Grosske va dir ahir que si Martínez acusa Calvo de còmplice hauria d'acusar Catalina Cirer d'autora dels escàndols de corrupció de quan era batlessa i que l'actual equip de govern ha tingut una actitud molt diferent a la del del PP amb la corrupció. Fou ell qui denuncià les irregularitats del cas Pícnic.