Al cap de dos anys que Bartomeu Alemany (PP) fos designat batle en minoria, després de la ruptura del pacte entre el PSM i UM, el ple de l'Ajuntament de Búger acordà dimecres renunciar a l'escoleta municipal de 0 a 3 anys. Era un dels projectes estrella de l'anterior primer edil, Pere Perelló (PSM), i que des de l'arribada a la batlia el PP ja havia intentat aparcar tres vegades, perquè trobava que la qüestió no és prou prioritària per justificar la inversió prevista.
L'abstenció d'UM, que fins llavors s'havia oposat a renunciar al projecte, permeté donar despús-ahir carpetada al primer col·legi públic infantil i de titulartitat municipal a Búger. El problema principal és el fet que el pla inicial per rehabilitar l'antic edifici de ca les Monges i habilitar-lo com a escola no preveia el soterrament d'un transformador situat al pati. Sense aquesta actuació, el pati no té els metres suficients que exigeix la normativa perquè l'immoble -la rehabilitació del qual ja està llesta- es pugui utilitzar com a centre educatiu.
El soterrament esmentat té un cost de 174.000 euros, segons consta als informes de GESA, i disposa d'una subvenció del Pla d'Obres i Serveis per cobrir de manera íntegra aquesta quantitat, però el batle, Bartomeu Alemany, mostrà un nou informe, elaborat per un enginyer, segons el qual entén l'import real fregarà els 174.000 euros. Així, l'Ajuntament demanarà que els doblers del POS es destinin a reparar la teulada del casal de cultura.
Búger renuncia a obrir la seva primera escoleta pública
El batle, del PP, considera massa elevat el cost del pla per soterrar un transformador, una actuació imprescindible per completar el projecte
Búger06/08/10 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.