El PP proposa prohibir explícitament la botellada perquè l'ordenança de Cort és poc contundent
La proposta, explicada per Julio Martínez, també preveu contrarestar el consum de begudes esperitoses en la via pública per part de menors d'edat
Palma28/07/10 0:00
El grup municipal popular de l'Ajuntament de Palma ha presentat una proposta d'ordenança que prohibeix explícitament la botellada a la localitat perquè considera que l'Avantprojecte aprovat el passat 14 de juliol per la junta de govern de Cort, que preveu la proscripció de les concentracions massives de persones en zones en les quals es declara una 'situació d'intervenció especial', és «poc contundent».
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Totes aquestes iniciatives per a prohibir el botellot només són per a què els negocis puguin seguir pegant "clavades" amb els preus de les begudes. També és cert que els que hi participen deixen l'espai en estat molt penós i fent destrosses innecessàries. Jo demanaria una més seny al jovent i més presència policial per tal d'evitar el gamberrisme.
D'ençà que van d'abanderats defensors dels treballadors (quina ironia!) s'han tornat més reivindicatius i exigents que ningú. Ja veurem què faran quan tornin a ocupar despatxos oficials.