La regió autònoma de Xinjiang, d'entina uigur i en el confí nord-occidental xinès, va despertar avui amb un nou atac contra un punt de control de seguretat situat en una carretera propera a la ciutat de Kashi. A conseqüència de l'atac, tres policies van morir i un altre va resultar ferit, segons una informació de l'agència de notícies xinesa Xinhua, recollida per otr/press.
Eren les nou hores del matí quan un o diversos assaltants van baixar d'un vehicle al seu pas pel control de seguretat, situat a uns 30 quilòmetres de la ciutat de Kashi, i van atacar els guàrdies. Segons un policia local de Yamanya, “són simples terroristes”, encara que a mitjana tard d'avui encara no es coneixia res més sobre els assaltants.
La regió ja va viure altres episodis de violència en els dies previs al començament dels Jocs Olímpics i, encara que la regió es troba a uns 3.000 quilòmetres de Pequín, va provocar l'enduriment de les mesures de seguretat xineses.
La setmana passada, un atac va matar 16 policies a la ciutat de Kashgar i diumenge passat onze persones van morir en un atac a un supermercat a Kuqa, al sud de Xinjiang.
Tres policies més moren en un nou atac en la regió de Xinjiang
A conseqüència de l'atac a un punt de control de seguretat, tres policies van morir i un altre va resultar ferit
Xinjiang12/08/08 0:00
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.