L'artesania en viu i la bona cuina protagonitzen la Fira de Tardor

Centenars de persones gaudiren d'una àmplia oferta als carrers

TW
0

Santanyí va poder testimoniar com el fang cobra forma treballat amb les mans o com el vidre es converteix en figuretes fràgils i plenes de bellesa. Els tallers artesans de fang i vidre i la mostra de cuina de les mestresses de casa protagonitzaren la Fira de Tardor de Santanyí, una mostra que aconseguí omplir de vida el cor de la ciutat durant tot el dia.

La mostra de cuina va ser tot un èxit. Els assistents pogueren assaborir durant l'horabaixa les exquisideses culinàries de les mestresses de casa i dels restaurants de la zona, que enguany s'han afegit a l'esdeveniment.

Els més petits volgueren aprendre de modelar una gerra i el que realment els sorprenia era la laboriosa feina de treballar el vidre. També hi havia la mostra de randa amb macetes, que registrà una gran participació.

Les empreses locals tingueren l'oportunitat de promocionar i de posar a la venda els seus productes. De fet, se'n podia trobar una àmplia oferta, des de bijuteria, roba o productes de decoració fins a vehicles, entre altres. S'ha de fer esment de l'exposició d'animals èxotics i una gran varietat d'animals. A més, al voltant de la fira hi havia una gran oferta cultural: des d'exposicions fins a actes com concerts, un espectacle eqüestre i ballada popular. Va ser una fira dinàmica.