Eivissa i Costitx s'uneixen en la seva lluita contra la construcció d'autovies

La plataforma «Autovia No» organitzà l'acte a Sineu per recaptar diners pels eivissencs

Membres de les dues plataformes ahir a la plaça des Fossar de Sineu.

TW
0

Els antiautovia d'Eivissa i Costitx s'uniren ahir capvespre per participar en una festa a Sineu organitzada per la Plataforma Autovia No de Costitx per lluitar junts en contra de les construccions de les autovies que afecten Mallorca i Eivissa.

La plataforma de Costitx organitzà l'acte per recaptar diners i entregar-lo als seus veïns que lluiten per la mateixa causa. «El portaveu d'Autovia No, Carlos Serrano, assenyalà que «d'aquesta manera també tornam la solidaritat que la gent tingué amb els multats al ple de Costitx de 2003» i afegí que «no hem d'oblidar que la seva lluita també és la nostra lluita».

Per la seva part, Isabel Costa i Miquel Àngel Ratto explicaren que «estam en contra de la construcció de l'autopista a Eivissa perquè no només es tracta d'un projecte de millores de carreteres, sinó que du també a la construcció de nous centres comercials, noves urbanitzacions, camps de golf, etc. És la colonització moderna a uns espais que no són elàstics com Mallorca i Eivissa», explicà Miquel Àngel Ratto.

Per la seva part, Isabel Costa es mostrà satisfeta pel gran suport que han rebut per part de la gent «perquè cal destacar que a la darrera manifestació érem més de 22.000 persones, que suposa el 25% de la població d'Eivissa».

D'aquesta manera, durant l'horabaixa es realitzaren diferents actes que començaren amb una actuació de pallassos per als petits i es continuà amb una projecció a càrrec dels eivissencs, que mostraren diferents imatges de manifestacions i sobre l'estat de les obres. Els actes acabaren amb un concert que se celebrà enmig de la plaça del Fossar de Sineu.