El Consell pren posició en contra de l'ampliació del club nàutic de s'Estanyol
Un informe del Departament de Territori adverteix que vulnera la LEN i el PTM
P.A.M./LL.P.Llucmajor.
El Consell de Mallorca està en contra del projecte d'ampliació del club nàutic de s'Estanyol presentat a tràmit aquest estiu, després de l'aprovació de la Llei de Ports per part del Govern de les Illes. Segons un informe redactat per l'arquitecte titular del Departament d'Ordenació del Territori, que presideix Bartomeu Vicens, el projecte d'ampliació previst, que suposa afegir 353 amarraments als 285 actuals, vulnera la Llei d'Espais Naturals en afectar una zona catalogada com Àrea Natural d'Especial Interès (ANEI), la màxima figura de protecció ambiental en la legislació vigent. El projecte també incompleix el Pla Territorial de Mallorca per afectar una àrea contemplada com Àrea d'Alt Nivell de Protecció (AANP).
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.