Durant la mateixa visita fonts de la Conselleria informaren que les obres de les dues variants duen un retard d'uns mesos. En el cas de Manacor, està previst que la nova via s'obri al trànsit durant els darrers dies del mes de novembre o a primers de desembre. En canvi, la variant de Sant Llorenç no s'inaugurarà fins a inicis del pròxim any 2006.
A la vegada, Matas informà que gràcies a les dues noves variants se solucionarà «el problema de la dificultat de comunicació que patien els pobles de la comarca amb la ciutat de Palma», ja que a aquestes obres cal afegir-hi també el desdoblament de la carretera de Manacor i la variant de Son Ferriol, ambdós projectes encara en execució.
El batle de Manacor, Antoni Pastor, informà que el Consell té previst en un projecte ampliar la carretera de Conilles que servirà per unir la variant amb l'Hospital de Manacor.
Per la seva part, la consellera Mabel Cabrer assegurà que «durant el mes de juny del pròxim any s'hauran acabat en totes les carreteres de Mallorca i haurem aconseguit posar les infraestructures viàries al nivell que els correspon». Mateu Puigrós, batle de Sant Llorenç, es va mostrar satisfet pel resultat de les obres ja que «s'ha conservat el pont del tren i s'ha resolt la problemàtica soferta a la carretera de Son Carrió».
Les obres de la variant de Manacor tindran una longitud de gairebé quatre quilòmetres i mig amb dos carrils, un en cada sentit de la marxa, i el seu pressupost arriba als 8.806.293 euros. El de la variant de Sant Llorenç és de 9.775.000 euros, aquesta té una longitud de 3.766 metres i igualment tindrà dos carrils.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.