TW
0


La nova regidora d'Infraestructures a l'Ajuntament, la popular Marina Sans, va fer conèixer ahir els resultats de les operacions de manteniment duites a terme al seu actual departament en el primer semestre del 2005. Sans substitueix en el càrrec Rosa Arregui, que va abandonar el seu càrrec a Cort per motius personals el passat 31 d'agost.

Pel que fa al període de temps que es tarda a fer una reparació una vegada que un ciutadà ha presentat la seva queixa, Saiz va destacar que en un 70% dels casos la reparació es produeix en un període d'entre zero i deu dies, fet pel qual només en un 30 per cent dels casos es tardaria més temps.

Del total d'11.095 ordres de treball tramitades en els sis primers mesos d'aquest any després de les queixes formulades pels ciutadans per diferents avaries, desperfectes o manques, 5.336 estaven relacionades amb l'enllumenat, 2.626 amb els carrers, 1.608 amb edificis, 894 amb parcs i jardins, i 629 amb logística.

El coordinador general d'Infraestructures, Jeroni Saiz, va destacar que de les 11.095 ordres esmentades, 9.882 han estat ja executades, fet que representa el 93 per cent. Un sis per cent de les esmentades ordres han estat ja emeses i només un 1 per cent continuen pendents.

Els ciutadans que desitgin posar-se en contacte amb Infraestructures han de telefonar al 010. Saiz indicà que «la resposta és bona i el que s'ha d'intentar ara és millorar els canals d'informació».