Tan sols el 26% dels homes balears visita amb regularitat l'uròleg
Presenten els resultats de l'enquesta sobre els hàbits sexuals
08/07/05 0:00
M.Q. / E.P.Palma.
Tan sols el 26% de la població masculina de les Balears acudeix amb regularitat a l'uròleg i un 3'3% reconeix que sofreix algun tipus de patologia sexual. Tanmateix, l'enquesta Comportaments sexuals dels espanyols 2005, presentada ahir a Palma, confirma que més de 60.000 homes de les Illes, d'entre 25 i 70 anys, té problemes d'erecció.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.