Miret ofereix sucar tota la collita de taronges i clementines de l'Illa
Es pretén ajudar els pagesos abans no es perdi la fruita als arbres
Palma13/03/05 0:00
El grup d'empreses Miret s'ha oferit per sucar la collita de taronges i clementines de Mallorca. La proposta arriba en un moment difícil per a la majoria de pagesos de l'Illa, que a hores d'ara tenen problemes importants per poder donar sortida als cítrics per culpa dels preus baixos del mercat, com ja publicà Diari de Balears.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.