UM reuneix 700 persones pel sí a l'acte més massiu de la campanya
Munar recorda que els nacionalistes «amb pedigrí» votaran a favor
Palma18/02/05 0:00
Ni ministres com Jesús Caldera (PSOE) ni exministres com Eduardo Zaplana (PP) aconseguiren arrossegar tanta gent com Unió Mallorquina en els actes previs al referèndum de la constitució europa. En una demostració de força, el partit liderat per Maria Antònia Munar va reunir 700 persones -algunes arribades en autocar- al Conservatori de Palma, en el míting més important d'UM i també de la campanya que acaba avui.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.