El batle, Joan Matas (PP), va rebre les autoritats autonòmiques en el local de la tercera edat. Hi assistiren la vicepresidenta del Govern, Rosa Estaràs i la consellera d'Agricultura i Pesca, Margalida Moner. Del Consell hi eren presents Dolça Mulet i Antoni Pascual. També hi anaren els regidors de la corporació municipal. D'altra banda, pel seu compte, els progressistes es passejaren pels carrers de Sant Joan fent campanya. Era el cas per exemple de Nanda Ramon, Buele, Mateu Morro i Pere Sampol.
El primer edil comentà que el major atractiu de la fira «és sense cap dubte la gran participació d'empreses locals, devers 40, que es troben ubicades als carrers principals de Sant Joan». S'hi podien veure ferrers, fusters i art floral, entre altres oficis.
Un total de 250 expositors havia confirmat la seva assistència, però a darrera hora alguns s'ho repensaren per culpa de la pluja. Així i tot foren prop de 180 els que s'instal·laren als carrers més cèntrics. S'hi podien comprar des de productes artesans fins a bijuteria, roba o tractors.
En el marc de la fira també es podia visitar un bon grapat d'exposicions. Així, al saló d'actes de l'ajuntament hi havia els treballs manuals de l'Associació de la Tercera Edat. També es mostraven a la Sala els brodats de les alumnes de l'Escola d'Adults de la Mancomunitat. Una de les altres opcions era una exposició de vidre artesanal.
A les 13.30 hores, va tenir lloc al consistori un tast de productes típics ofert per la Conselleria d'Agricultura i Pesca del Govern balear.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.