Entre aquestes, Francesca Bennàssar informà que ja s'ha adjudicat a una empresa el desenvolupament d'un projecte d'assistència tècnica per a tot el sector de la restauració, amb la intenció d'establir i millorar els sistemes de control i de qualitat alimentària. Aquesta iniciativa serà de franc i voluntària per a tots els establiments que s'hi vulguin adherir.
Entre les iniciatives del Pla d'excel·lència, sobresurt la posada en marxa d'una campanya per a la millora dels serveis turístics que implica tant l'oferta hotelera com la complementària. Aquest projecte, demanat per l'Associació Hotelera mateixa, està en fase d'adjudicació i en el seu desenvolupament hi prendrà part també l'Institut Municipal d'Ocupació i Feina (Imfof).
Respecte d'obres per a infraestructures, per setembre també es reprendran les feines de pavimentació i adequació d'alguns carrers que connecten la primera línia i la segona d'aquesta zona turística. Així mateix, començaran les obres de la plaça de l'hotel Don Felipe, que és en un dels indrets més antics i degradats de la Platja de Palma. Però més endavant, i també enguany, es vol crear al llarg de tot el passeig de primera fila diverses àrees de jocs infantils.
De moment, no s'ha concretat cada quants de metres hi haurà una d'aquestes àrees d'esplai, però la regidora posà en relleu la seva importància «des del punt de vista del tipus de turisme familiar que passa les vacacions a la zona, com també per als residents».
Bennàssar explicà, per acabar, que la filosofia del Pla d'excel·lència de la Platja de Palma es fonamenta sobretot en «l'augment de la qualitat dels serveis, a partir de la millora del medis urbans i naturals, la posada en valor dels serveis turístics i la creació de nous productes». El pla esmentat, aprovat a final de l'any 2001, fa més o manco un any que està en marxa i tindrà quatre anys de durada.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.