Antich: «La visita d'Acebes és un exemple del menyspreu permanent de Madrid»
El president diu que no fou informat i exigeix respostes a la inseguretat
30/01/03 0:00
JOAQUIM TORRES.Palma.
La visita que el ministre de l'Interior, Àngel Acebes, va fer dimarts a Palma per posar en marxa l'operació Ulisses ha causat malestar en l'Executiu balear. El president del Govern, Francesc Antich, va explicar ahir que no fou informat de la visita, va expressar la seva «preocupació» pel «menyspreu permanent» del Govern central cap a les comunitats autònomes i va exigir una resposta del Ministeri de l'Interior a l'increment de la inseguretat ciutadana que es viu a les Balears.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.