TW
0

L'Ajuntament de Palma l'ha encertada. La campanya de publicitat muntada per anunciar l'arribada a Palma dels primers 25 autobusos de la nova flota està causant sensació. I és que els publicistes han aconseguit inquietar la població de la ciutat, especialment els més menuts.

L'eslògan de la campanya, feta en gris i blau "els futurs colors dels autobusos" resa «Qualque cosa... es mou a Palma» ha obert un interrogant i són molts els ciutadans que demanen què és el que s'amaga al darrere de la campanya publicitària. Doncs es tracta dels nous autobusos de Palma. Així ho confirmaren a Diari de Balears els regidors socialistes Francesc Mellado i Rosa Marquès, que asseguraren que «la campanya publicitària està bé, però els colors dels autobusos no ens acaben de fer el pes».

La segona fase de la campanya publicitària ja és enllestida i present en algunes tanques, però encara no es deixa veure amb tanta facilitat com les comentades. La segona fase juga amb la idea del regal que Cort farà a la ciutat per Nadal i es veu un gran ou bellugant-se i la closca del qual està a punt d'esmicolar-se. Sigui com sigui, el cas és que la publicitat no ha deixat indiferent ningú, «el que passa és que segurament tindrem autobusos amfibi i amb aletes de tauró», comentaven divertits els socialistes. I és que la part gràfica de la campanya juga amb la idea del desembarcament a la ciutat de la nova flota i amb la dinamicitat dels nous autobusos.

S'ha de recordar que la renovació de la flota de l'EMT és una de les primeres promeses que va fer en el moment de presa de possessió com a president de l'EMT, el regidor Pedro Àlvarez. De llavors ençà s'ha anat especulant amb el color dels nous autobusos municipals i si fa uns mesos es donava com a segur el color verd, la solució final ha estat el color blau i el gris, una política que permet aprofitar el color actual de les parades dels autobusos, que són blau cel. Aviat arriben els cotxes.