L'amo de les fonts Ufanes no renuncia a l'explotació tot i que siguin monument natural
Antoni Cerdà diu que se sent perseguit políticament
Comarca29/11/00 0:00
El propietari de la finca de Gabellí Petit on es troben les fonts Ufanes, Antoni Cerdà, no renuncia de cap de les maneres a explotar aquest recurs malgrat que el Govern el declari monument natural. Cerdà reivindica la necessitat d'explotar part d'aquest cabal tot al·legant que en aquests moments s'està deixant perdre. Així conta que «algun dia veurem com aquesta aigua es canalitza. Ho faré jo o el Govern però algú prendrà la decisió, ja que fan falta recursos hídrics per abastar la població». A més, diu que la declaració de monument natural no canviarà gaires coses exceptuant una major protecció a la finca a l'hora de fer algunes obres.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.