Un jove de 24 anys mor després d'un accident a les costes de Xorrigo

En el sinistre també resultaren ferides de gravetat dues persones més

TW
0

Un jove de 24 anys resultà mort i quatre persones més ferides, dues d'elles de gravetat, com a conseqüència d'un accident de trànsit amb col·lisió frontal que ocorregué ahir a primera hora del matí a la carretera de Manacor, a l'altura de les costes de Xorrigo.

La víctima mortal és Francesc O.F., que hagué de ser rescatat del vehicle pels bombers, ja que quedà empresonat entre la ferralla del vehicle. Els altres quatre afectats foren ingressats a la Clínica Femenia.

El jove infortunat, que, segons els bombers, podria ser ja mort abans de ser rescatat de l'automòbil, ocupava la plaça de copilot en un Ford Escort amb plaques de matrícula PM-BB. El conductor era Miguel Àngel B.M., de 22 anys, que es troba en estat greu.

Aquest cotxe fou envestit, segons l'informe del departament de Trànsit de la Guàrdia Civil, per un Renault Megane amb plaques de matrícula IB-CW, que conduïa Maria B.CH., també ferida greu.

La dona anava acompanyada del seu marit Gregorio P.M., de 53 anys, i de Francisca P.B., de 9, que patiren lesions lleus.
No es coneixen amb exactitud les causes del sinistre, si bé la Guàrdia Civil informà que fou en un tram completament recte.
Sigui com sigui, les costes de Xorrigo són un punt negre pel que fa als accidents de trànsit. En ocasions, els vehicles no respecten la doble línia contínua que marca el límit entre els dos sentits de circulació. El fet que tingui tres carrils, un d'ells per avançar, encara n'augmenta la perillositat.