CB denuncia la presumpta obra il·legal del batle Riera davant els jutjats

TW
0

El president de Convergència Balear de Felanitx, Bartomeu Rigo, denuncià ahir en el jutjat de guàrdia de Manacor la presumpta obra il·legal del batle, Miquel Riera. La denúncia es planteja perque el jutjat investigui si s'ha comès cap delicte penal. L'obra consistí a aixecar la paret d'un habitatge de Son Mesquida propietat de la seva dona.

Rigo presentà la denúncia després de conèixer un informe de l'aparellador municipal al qual s'especifica que l'esmentada paret s'ha d'esbucar i recular 10 metres perquè l'edifici es troba fora d'ordenació. Riera argumenta que aixecà la paret sense tenir concedit el permís d'obra a causa del perill d'esbucament que amenaçava. Tot i això, el permís sol·licitat és d'obra menor i sembla que s'hauria d'haver demanat per obra major, segons explica Rigo.

El batle afirmà que «tothom té dret a anar als jutjats. De totes maneres, els serveis jurídics de la Sala estan fent feina perquè pensam que l'informe de l'aparellador no és exacte del tot», digué.