TW
0

Aquest dissabte, en el marc de la FirONA, s'ha fet la presentació de la gran campanya popular per celebrar els deu primers anys d'Ona Mediterrània: 'Mallorca, t'estimam en colors'.

Ja s'ha fet pública una de les imatges que identificaran la campanya, es tracta del lema de la campanya acompanyat d'un mapa de Mallorca fet amb cors de diferents colors. Es tracta d'un disseny elaborat per Jaume Vich i Bel López que ja ha despertat els elogis dels que l'han vist.

La campanya té la voluntat de donar a conèixer Ona Mediterrània a més gent i fer arribar un missatge positiu a favor de la interculturalitat i la cohesió social. Una campanya que serà present a tots els municipis de Mallorca i cercarà la complicitat dels mitjans de comunicació locals.

Una de les primeres iniciatives és l'enregistrament d'una cançó amb la participació de diferents músics i cantants mallorquins o que tenen relació amb Mallorca. Durant la FirONA es va presentar un vídeo on s'hi pot veure l'enregistrament de la demostració de la cançó de la campanya, escrita per Mateu Matas, Xurí, amb música de Miquel Brunet. L'enregistrament d'aquesta 'demo' ha estat protagonitzada pel grup O'Veus i Marga Rotger.