La indignació popular obliga El Corte Inglés a demanar disculpes per haver discriminat una clienta catalanoparlant
El compte oficial d'El Corte Inglés s'ha disculpat davant la periodista i escriptora Eva Piquer amb el següent text: «lamentem sincerament el que t'ha passat. Després d'investigar-ho, hem detectat un error humà d'una persona recentment incorporada al Call Center. Ens avalen 60 anys a Catalunya i t'assegurem que aquesta resposta individual no correspon a cap estratègia corporativa».
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja hi anava ben poc, però ara serà encara menys. Així s´hauria de tractar a tots els discriminadors i supremacistes castellans. Les disculpes no serveixen per a res. Llocs com aquest no es mereixen cap segona oportunitat. Un detall com la llengua de comunicació és a la 1a. pàgina de la praxi comercial, i ells no ho compleixen. Adéu a l´innombrable corte.
La persona del Call Center a la que s'atribueix la infame resposta, si és que realment existeix, demostra una manca de professionalitat i de sensibilitat cap al client dignes de l'acomiadament. Si no entens el català i t'arriba una consulta en aquest idioma, el que has de fer és consultar a un superior o a un company per esbrinar com respondre correctament, no desempallegar-te del problema de manera tan poc sensible.
Te lo diré en castellano para que lo entiendas. "Cree el ladrón, que todos son de su misma condición". "Solo habla del infierno, un condenado". Solo habla de exceso de tiempo, al que le sobra. Te pasas todo el día frente a la pantalla. Si crees que rezar sirve para algo, reza. Mejor empieza por los que tienes en casa. No mereces ni una letrita más. Que te den.
@veritas A ti, en realidad, te da igual la lengua. Si piden disculpas, mal. Si no las piden, mal. Eres un ser triste y gris. Un/a amargado/a de la vida, vaya. Me recuerdas alguien. Nunca te irá nada bien porque tienes demasiado tiempo libre o pocos amigos. Me das mucha pena. Rezaré por ti.
Que s'hagin excusat em sembla bé. Que ho hagin fet tutejant la clienta ofesa, no m'ho sembla gens.
"Excusatio non petita, accusatio manifesta". Per jo, en lloc d'arreglar-ho més heu han atabacat més. Continuen tutejant a sa clienta desmostrant sa seva mala educació. No pens dir res pus. Bon día.
Almanco han demanat disculpes. Pitjor ha fet la italiana que té un restaurant també a Catalunya, que se nega a servir a la gent que parla en Català, però que després s'en va per les televisions porroneres per fer se ella la víctima i reivindicar el seu "dret" de.prohibir que no se parli Català a Catalunya.