A l'hora de planificar un viatge l'usuari mitjà consulta 38 webs, segons les analítiques del grup Vector ITC. Internet se situa com la primera font de consulta, seguit de recomanacions de familiars i amics.
Les empreses turístiques que van acudir al World Travel Market de Londres, van coincidir que les tendències tecnològiques se centren en l'analítica de dades, mobilitat i solucions d'ecommerce i pagament a través de telèfon mòbil.
A més, els clients amb una experiència de viatge satisfactòria solen gastar de mitjana un 140% més que els que van tenir una experiència deficient.
Un usuari visita de mitjana 38 webs per planificar un viatge
També a Ara
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Josep Codony, qui va dirigir IB3 en l'època Bauzá, serà el nou director general de l'ens públic
- El PSIB rebutja Josep Codony com a director general d'IB3 pels seus atacs a la llengua catalana durant el govern de Bauzá
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.