TW
1

El hashtag #SomdeMallorca s'ha convertit ja en Trending Topic a Palma, i està a punt d'arribar al miler de piulades. L'etiqueta forma part de la campanya del mateix nom per promocionar el producte local.

La iniciativa ha estat del diari EconomíadeMallorca. El seu esdeveniment #SomdeMallorca, organitzat amb Agència Còmic i el suport de Som Hotels com a patrocinador principal té, com a principal objectiu, «visibilitzar i donar valor a l'activitat de les empreses mallorquines». Com ells mateixos asseguren, la campanya «està resultant un èxit sense precedents».

A banda de la promoció del hashtag #SomdeMallorca, el periòdic ha reunit un grup d'influencers de les Illes Balears amb l'objectiu de donar suport a les empreses locals. En aquesta primera edició, els influencers han pogut provar de primera mà productes i serveis de les marques Quely, Pep Lemon, Licors Moyà, OK Cars, Celler Can Amer, Ajuntament d'Inca, Fàbrica Ramis, Petits Cellers de Mallorca, La Letrería i Mallorca Gourmet Passport.
 
Segons informen els organitzadors, el hashtag #SomdeMallorca ha generat, fins ara, més de 2.000 tuits amb una audiència de 380.000 persones i 4.9 milions d'impactes.
 
Premis per als lectors
EconomíadeMallorca vol estendre la celebració de l'èxit de #SomdeMallorca a tots els seus lectors, i per a això, amb la col·laboració de Quely, de Som Hotels i de Mallorca Gourmet Passport, el diari sortejarà en els propers dies un lot de productes, un cap de setmana en un dels hotel, i un passaport gourmet. Durant els propers dies, el diari anunciarà les condicions de participació.