El claustre de Sant Francesc és un dels llocs de l'itinerari. | Spiritual Mallorca

TW
6

L’empresa Spiritual Mallorca ha presentat aquesta setmana el major projecte de generació de producte turístic-cultural a la illa des de l’àmbit privat.

En aquest sentit, el projecte actualment suma 6  espais «d’importància excepcional» per entendre la nostra idiosincràsia, tot i que neix amb la voluntat de continuar creixent amb l’objectiu de crear la gran xarxa de patrimoni religiós visitable a Mallorca.

Segons els responsables de l’entitat, es tracta d’una oferta turística on el visitant podrà gaudir amb un mateix tiquet del Reial Convent de Sant Francesc, el Santuari de Cura, Santuari de Lluc, la Casa Museu Sant Juníper Serra, el Monestir de la Real i La  Porciúncula. Cal destacar que aquest nou producte es comercialitzarà amb un preu de 5€, tot i que els residents, la tercera  edat, estudiants i menors hauran d’abonar-ne tant sols 3€.

D’altra banda, Spiritual Mallorca, com a producte turístic d’alta  qualitat, ja ha arribat a acords amb agències, turoperadors, guies i tots  aquells stakeholders que poden ser d’interès per donar a conèixer  aquesta nova oferta. Així mateix, ha desenvolupat una web on els  visitants pondran trobar informació dels espais i adquirir les seves  entrades, així com tota una línia de merchandising. A més, actualment  Spiritual Mallorca està elaborant l’aplicació més completa que existirà  a Mallorca dins l’àmbit del turisme.

Cal destacar que l’espiritualitat és l’element conceptual de l’oferta  turística de Spiritual Mallorca. I és que proposa un projecte vinculat als valors franciscans i a alguns dels personatges més universals de la nostra terra com són el beat Ramon Llull i sant Juníper Serra. Així mateix, Spiritual Mallorca també es configura com una eina de difusió  del nostre patrimoni i la nostra història, en tant que es presenta com una gran ruta per les emocions, el cor i l’ànima dels mallorquins.