En un comunicat oficial, RIM confirma que regalarà als usuaris aplicacions per un valor de 72 euros. | AMIT DAVE

TW
0

Research in Motion (RIM), fabricant del dispositiu BlackBerry, ha anunciat que en regala als clients aplicacions per valor de 72 euros (100 dòlars) com a mesura de compensació per les errades tècniques d'aquests dies. La setmana passada, les BlackBerry d'Europa, l'Àfrica, l'Orient Pròxim i altres territoris de tot el món sofriren talls de la connexió amb internet. Una saturació en el servei de BlackBerry provocà que milions d'usuaris se'n veiessin privats durant tres dies.

El problema ja ha quedat resolt, però les conseqüències de l'errada continuen transcendint. Després que diferents organismes hagin recomanat als clients la presentació de reclamacions i que la companyia mateixa n'hagi demanat disculpes, RIM ha començat el seu pla de compensació per als afectats. En una comunicat oficial, RIM confirma que regalarà als usuaris aplicacions per un valor total de 72 euros. L'empresa assenyala que es tracta d'"una expressió d'agraïment per la paciència dels abonats en les darreres interrupcions del servei".

Catàleg

La firma canadenca declara que els clients podran accedir al catàleg complet de programes gratuïts mitjançant BlackBerry App World les pròximes setmanes. Atès el volum de possibilitats que es posaran de franc a disposició dels interessats, RIM afirma que l'oferta no expirarà fins al 31 de desembre. "Realment, apreciam i valoram la relació amb els usuaris. Fa dotze anys que treballam de valent per guanyar-nos la seva confiança i estam compromesos a proporcionar-los l'alt nivell de fiabilitat que esperen, avui i en el futur", explicà ahir la companyia en un comunicat. Encara que no es coneix la llista sencera d'aplicacions gratuïtes que hi haurà disponibles, els promotors ja n'han destacat algun títol. Entre les apps d'oferta figuren SIMS 3, Bejeweled i Photo Editor Ultimate. En tot cas, s'han compromès a comunicar la resta d'opcions en un termini de quatre setmanes a partir del pròxim dia 19.

Suport tècnic

A més de regalar aplicacions, RIM oferirà suport informàtic de franc a usuaris i empreses durant trenta dies. "Als clients actuals, se'ls oferirà una pròrroga d'un mes per al contracte d'assistència tècnica. Respecte dels qui encara no l'han subscrit, disposaran del mateix període de temps per provar els serveis BlackBerry Technical Support", ha promès la companyia.