Els ciutadans de l'Estat podrien estalviar 5.200 milions d'euros a l'any en telefonia mòbil mantenint-ne el consum si hi triassin la tarifa més barata, segons una enquesta efectuada per l'OCU entre més de 4.000 clients. D'acord amb l'associació de consumidors, és precisament en la política de preus on més diferències s'aprecien entre les empreses de telecomunicacions. No obstant això, malgrat que la factura és una de les queixes més recurrents entre els consumidors, la meitat dels usuaris reconeix que mai no ha canviat de tarifa.
Així, els clients dels Operadors Mòbils Virtuals (OMV) Pepephone, Másmovil i Symio són els que es mostren més satisfets de la seva companyia a causa d'uns preus més econòmics i transparents i a una atenció millor del client, mentre que Pepephone, Yoigo i Euskaltel són els que menys reclamacions han rebut, segons aquesta mateixa enquesta. Entre les queixes més habituals, es troben les esperes en el servei de consulta, cosa que s'afegeix, segons els clients, a la "poca amabilitat" dels qui n'estan al capdavant. En concret, Movistar, Vodafone i Orange són els més mal valorats. Quant a la qualitat de les trucades, l'11% dels consultats afirma que aquesta prestació és sovint "dolenta" i un 33% considera que ho és de vegades.
Canviar la tarifa del mòbil podria estalviar 5.200 milions als usuaris
Una enquesta de l'associació de consumidors OCU apunta que la majoria es desentén d'aquest aspecte
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.