TW
0

Anit passada arrencà amb més aviat poca participació la segona edició del Palma Thursday Night Fever!, una iniciativa de la patronal de comerç Afedeco i les associacions de restauració de CAEB i PIMEM, l'associació hotelera de Palma, les agències de viatge Aviba, Endesa, el Govern i l'Ajuntament de Palma. D'aquesta manera, cada dijous durant els mesos d'estiu els comerços del centre de Palma que se sumin al projecte estaran oberts fins a les onze i mitja del vespre. Una proposta a la qual també se suma la Seu i d'altres museus i galeries de Ciutat. També, com a novetat, enguany els comerços obriran fins a les 21.30 hores la resta de la setmana fins al mes de setembre. L'objectiu de la iniciativa és que Palma esdevingui una ciutat dinàmica i mediterrània, oberta als turistes i residents que la volen gaudir quan el sol ja s'ha post.

Tanmateix, els comerços que ahir van decidir no davallar la barrera a les vuit del vespre van ser més aviat una minoria, com bé reconegué el president d'Afedeco, Bartomeu Servera. De fet, igual que l'any passat, el carrer de Sant Miquel va ser un dels més actius. Als voltants de la plaça Major l'ambient també estava més animat. Així mateix, alguns dels establiments participants oferien descomptes als clients. "Acab de sortir de la feina i he entrat a veure si trob alguna cosa", explicà Antoni Bibiloni, que sortia d'una botiga de Jaume III. Per contra, la gran majoria de comerços de Sindicat i dels Oms tancaren a l'hora habitual.

En qualsevol cas, s'hauran d'esperar els propers dijous d'estiu per veure si s'animen més comerços. En l'edició passada va anar augmentant el nombre de botigues que varen tenir obert fins a mitjanit de cada setmana.