TW
0

"Aquestes illes són casa meva, et convid a conèixer-les", aquesta és la frase que pronuncia el número 1 del tennis mundial Rafel Nadal en alemany, anglès i espanyol en els espots per promocionar les Balears. La imatge del tennista s’enregistrà dilluns horabaixa passat en uns estudis del polígon palmesà de Son Castelló. Allò que la imatge de més amunt no mostra, però, són els exteriors de l’anunci, que es guarden amb zel i recullen alguns dels indrets més característics de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. L’espot, dins la campanya de xoc dissenyada per la Conselleria de Turisme, s’emetrà en les principals cadenes de televisió d’Alemanya, del Regne Unit i de l’Estat espanyol, durant els primers mesos del 2009 per promocionar les Illes.

Segons fonts de la Conselleria, "es tracta d’un anunci modern i dinàmic, avantguardista, diferent dels sistemes tradicionals de promoció turística que avui en dia s’empren a tot el món i que ha de servir de referent per reafirmar el lideratge de les Illes Balears en l’àmbit turístic". L’agència publicitària encarregada de realitzar l’espot destacà també que "és una aposta decidida pels darrers avanços tecnològics, amb efectes en 3D i un tractament digital d’imatges de darrera generació". Un anunci, diuen els creatius, "en el qual s’uneixen el vigor del tennista Rafel Nadal amb un ampli ventall de virtuts de Mallorca, Menorca, Ibiza i Formentera com a destinacions turístiques, que serà tota una fita que no deixarà ningú indiferent i redundarà en uns elevats retorns d’inversió publicitària a la nostra comunitat".

En aquest sentit, destacaren que "Rafel Nadal i les Illes Balears, junts, són un equip imbatible". Per a la gravació d’aquest anunci i la cessió dels drets de reproducció de la seva imatge d’aquí a final del 2011, el Govern balear pagarà al número 1 de l’ATP un total de sis milions d’euros.