DO Binissalem canvia d'imatge
El consell regulador presenta un nou logo corporatiu per tal d'enfortir els seus vins entre els turistes estrangers
Palma29/10/08 0:00
Del color bordeus al clàssic vermell. A més a més, amb referències a l’emoció del vi. El símbol dels vins de Binissalem ha esdevingut un cor de llàgrimes d’aquesta beguda amb l’eslògan Pura Passió. Aquest és el redisseny que la Denominació d’Origen Binissalem ha executat per afrontar els reptes que els anys vinents depararan al sector vinater: una imatge nova. No debades, els municipis de Consell, Santa Maria, Santa Eugènia, Sencelles i Binissalem formen un terme geogràfic molt bo per a la producció de vi, però ben petit en nombre d’hectàrees. L’exportació de botelles se situa en l’actualitat prop dels 100.000 litres.
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me pareix molt loable l'iniciativa, però a qui s'ha de convèncer també es als propietaris de restaurants i hotels, molts d'ells no en volen sentir parlar de oferir vins de la terra. Jo m'he trobat a un restaurant d'Andratx que no n'hi tenien vi de Mallorca perque " a los estranjeros no les gusta ya que les causa acidez", tal ment dit per el propietari. Idò.