El 98% de compradors en línia es mostra satisfet amb internet com a canal de compra, segons un estud
El 98'1% dels compradors en línia declaren que les transaccions que fan a través d'internet sempre o gairebé sempre han cobert les seves expectatives, segons les conclusions de l'últim estudi sobre Comerç Electrònic B2C-2006 de l'Observatori de les Telecomunicacions de Red.es i l'Associació Espanyola de Comerç Electrònic i Màrqueting Relacional (AECEM-Fecemd). A penes un 8'6% dels consultats afirma que ha experimentat algun problema en les seves compres, que generalment, es deuen a complicacions de caràcter logístic (72'3%) mentre que només un 1'4% els atribueixen a incidències amb els mitjans de pagament, han informat avui els impulsors de l'estudi. Durant l'any passat, gairebé un 90% de reclamacions relacionades amb el comerç electrònic es va resoldre, mentre que només el 10% va haver de ser traslladada a les autoritats. Així, aquest informe recull que els segells de qualitat o marques de confiança han adquirit en els últims mesos més protagonisme, passant de ser coneguts pel 33% dels internautes compradors al 50%.
També a Ara
- Quins seran els dies festius de 2026 a les Illes Balears?
- «Fora residents! Palma per als alemanys», la pintada que ha aparegut aquest dilluns a la ciutat
- La llibreria Espirafocs «muda de pell»
- Joves de Mallorca per la Llengua: «L’esperança i la il·lusió d’un poble en peu de guerra ens recorda avui i cada dia perquè som aquí»
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.