cielo claro
  • Màx: 12°
  • Mín:

Usuaris d' Ib-Salut poden presentar queixes a través d'internet

Els usuaris del Servei de Salut de Balears (Ib-Salut) ja poden presentar reclamacions, suggerències o peticions d'informació sobre qualsevol tràmit a través d'internet en el Portal d'Atenció al Pacient, segons informà avui el Govern. A partir d'aquest cap de setmana, a la pàgina web de la Conselleria de Salut i Consum i la del Ib-Salut es troben els formularis telemàtics que poden emprar les persones interessades. D'acord amb la font, aquesta mesura pretén millorar l'accessibilitat al sistema sanitari públic i ha estat impulsada pels Serveis d'Atenció a l'Usuari (SAU) de tots els centres depenents de l'Ib-Salut, com hospitalrs, Atenció Primària, centres sociosanitaris o emergències.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Francisca Vives, fa mes de 5 anys

Estic més que indignada. La meva filla és major d'edat i és epilèptica, Vivim a Palma però ella se trobava a Pollença quan ha tenut una sensació "rara"( aquestes sensacions són típiques abans d'una crisis epilèptica). La doctora que estava de guàrdia ( Dra Dirian) l'ha enviada a Palma diguent que ella no li donaria res gratuitament perquè sí ( la meva filla duia pastilles dins el bolso però encara no li tocava prendre la i com estava nirviosa li he aconsellat que vagi a urgències i al manco se queda tranquil.la ja que els nirvis i tensions és lo pitjor en aquets casos).. La tratada de mentidera i duia l'ull blau ( d'una caiguda per una crisis de fa una setmana ) i no ha cregut res, no seria la primera vegada que anava a aquest PAC de Pollença i sempre l'han donat algo per tranquil.litzar-la. No me qued a gust amb aquesta queixa, això és diu mala praxis i esper de tot cor que no tengui res ara la meva filla perquè ja sabré a qui cercar. A meam si feim un poc de control abans démplear al personal dels llocs públics i també privats, clar, però als públics més, perquè pegam sí o sí.

Valoració:0menosmas
Per Aina Rotger, fa mes de 8 anys

Al pac de Pere Garau, la Dra Planas no m'ha volgut fer una recepte perqué "com que tenc assegurança privada se suposa que no me pertoca i he de pagar la medicació quw a la clínica me prescriuen", no puc entendre com una pfessional de la sanitat diu tal desberat, ja no com a espanyola sinó com a dona embarassada tenc un dret a l'atenció mèdica i receptes en medicines. Si per utilitzar la meva assegurança privada no me pertoca SegSocial qie tampoc no me la fagin cotitzar.
Igualment com ja s'ha dit en el comentari anterior, els treballadors dels serveis públics són grossers amb els pacients i les llistes d'espera inacabables perqué dónen hora cada 5 minuts quan realment estàn més amb el pacient i sòn impuntuals. Els voldria veure en empreses privades. Estàn desactualitzats i acomodats.

Valoració:0menosmas
Per CzescB, fa mes de 9 anys

La meva queixa es sobe el personal de recepció al PAC De Pollença.
Algú que diariament te discussions amb pacients i que segurament perd mes temps discutint que intentant fer el seu treball no es la mes adecuada per estar de cara al públic.

Valoració:0menosmas
Per Marta Gabriela Estarellas Ferrer, fa mes de 9 anys

Buenas tardes;

Debería de ser del todo imposible que una persona usuaria de la sanidad pública hiciera esta queja. Mi queja va directamente dirigida al personal que atiende al público en el centre de Salut Rutlan Aragón de Palma de Mallorca. El despotismo y la desidia del personal que atiende en recepción se ha convertido en algo habitual y algo corriente que los usuarios soportamos cada vez que acudimos al servicio de atención pública sanitaria. Es impensable que en mi trabajo me permitieran ese trato con el cliente, sería despedida inmediatamente. Cuando acudes al servicio de atención pública, repito pública y pagada por todos nosotros, ya sabes que nadie te va a ayudar no te va a facilitar absolutamente nada, si recibes unos buenos días o un adiós al término de la atención puedes darte por satisfecho. He podido observar como a personas mayores a las que les cuesta entender, se les atiende mal y como a inmigrantes que ni siquiera hablan nuestro idioma se les trata con desdén y demostrando una total despreocupación por si esa persona ha entendido o no aquello que se le ha explicado, a mi me han atendido muchísimas veces con esa desidia que comento. Me gustaría saber si valoran estos temas porque es algo de gran importancia. La gente que trabaja cara al público en este ambulatorio, atiende mal, muy mal a la persona a la que atiende y ya les digo esto yo en mi puesto de trabajo no podría permitírtelo. Por favor analicen al personal que tienen trabajando para nosotros, porque no lo olviden trabajan para todos nosotros. Yo hoy he abandonado urgencias del centre de salut de Son Rutlan. Se supone que hay un servicio de urgencias verdad? He entrado al centre de salut de Son Rutlan a las 14:40h de hoy día 22 de junio de 2015 pasando primero por la enfermera, algo que han sido 10 escasos minutos y a las 15:30 todavía no nos había atendido nadie, algo raro porque no había nadie más. Cuando íbamos preguntado, ya que no nos han informado de que no había doctor pero igualmente nos han tenido casi una hora esperando, la respuesta ha sido...llegara en 10 min, después ha sido que llegaba a las 15:30h y ya para rematar nos han dicho que a lo mejor la doctora se encontraba en el baño... Es decir no había doctora o no sabían donde estaba, si es que estaba allí .Además de molestarse por mis preguntas ya que cuando yo he llegado a mi nadie me ha dado ninguna información, la señorita de recepción se ha molestado...como siempre, ya le digo algo normal.Me he propuesto que yo no tengo que aguantar esto, que los servicios públicos son para el pueblo y que esta gente no esta haciendo bien su trabajo, y repito a mi no me permiten hacer mal mi trabajo, porque quien me paga quiere que lo haga bien, y como yo pago y mucho por este servicio público quiero y exijo que se me atienda de manera correcta, educada y efectiva en todo momento, creo que no es mucho pedir. Muchas gracias.
Repito queja dirigida al servicio de recepción y atención al público del centre de salut Son Rutlan Aragó.

Valoració:2menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente