La inversió publicitària a internet va arribar l'any passat als 74'6 milions d'euros, un 4'8% més que el 2002, quan va arribar als 71'2 milions d'euros, segons l'estudi Infoadex sobre dades d'inversió publicitària a Espanya. Amb aquestes xifres, internet es converteix en el setè mitjà convencional en inversió publicitària, amb un 1'3% del repartiment de la inversió total en mitjans no convencionals, que l'any passat va ser de 5.570 milions d'euros. Aquestes xifres d'inversió inclouen conceptes nous com el correu electrònic màrqueting o els patrocinis. Els deu primers anunciants a internet van agrupar el 33% del total de la inversió, amb 24'6 milions d'euros. El primer lloc del rànquing d'anunciants el va ocupar, de manera destacada, Wanadoo d'Espanya, amb 7'7 milions d'euros, el 10'3% de la inversió total.
La inversió publicitària a internet va augmentar gairebé el 5% durant el 2003
Madrid27/02/04 0:00
També a Ara
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'atzarós exili de la vídua d'Emili Darder, Miquela Rovira: jugar-s'ho tot al 24 2 37
- 24 de febrer: Dia de record a les víctimes del franquisme
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.