La inversió publicitària a internet va augmentar gairebé el 5% durant el 2003
La inversió publicitària a internet va arribar l'any passat als 74'6 milions d'euros, un 4'8% més que el 2002, quan va arribar als 71'2 milions d'euros, segons l'estudi Infoadex sobre dades d'inversió publicitària a Espanya. Amb aquestes xifres, internet es converteix en el setè mitjà convencional en inversió publicitària, amb un 1'3% del repartiment de la inversió total en mitjans no convencionals, que l'any passat va ser de 5.570 milions d'euros. Aquestes xifres d'inversió inclouen conceptes nous com el correu electrònic màrqueting o els patrocinis. Els deu primers anunciants a internet van agrupar el 33% del total de la inversió, amb 24'6 milions d'euros. El primer lloc del rànquing d'anunciants el va ocupar, de manera destacada, Wanadoo d'Espanya, amb 7'7 milions d'euros, el 10'3% de la inversió total.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.