Un estudi de Terra demostra l'efectivitat d'internet com a suport publicitari en combinació amb altres mitjans
Madrid28/11/03 0:00
Internet contribueix a optimitzar els resultats de les campanyes de publicitat i aporta audiència addicional a les que es fan a la televisió, segons un estudi dut a terme per Terra que ha mesurat l'eficàcia de l'activitat publicitària a internet en combinació amb altres mitjans de comunicació. L'estudi, fet per l'institut holandès d'investigació Metrixlab i presentat avui a Madrid, ha tingut la col·laboració de cinc companyies anunciants: Disney, Land Rover, Random House, Telefónica Móviles i Scottex.
També a Ara
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.